Stangen

Alla inlägg den 4 december 2015

Av Emma - 4 december 2015 22:59

Var det någon, mer än jag, som la märke till hur mörkt det var i morse? Det var riktigt skumt när jag cyklade till bussen, mycket mörkare än i går.

Iaf, något annat att säga om denna dagen är ju att det har blåst ordentligt. Någon slags ministorm typ. När jag var ute och joggade efter skolan höll jag på att blåsa bort, haha. Som tur var gav träden ett visst vindskydd men fick ändå full motvind mot mig några gånger, och självklart då i uppförsbackarna... Sedan hade och har jag väldigt ont i ryggen av en helt okänd anledning (hade det när jag kom hem från skolan i dag och har igen aning om när det smög sig på eller varför jag har det överhuvudtaget) vilket gjorde det hela ännu kämpigare men det gick bra. På väg hem så stod hästarna precis i den delen av hagen som jag passerade så kunde inte låta bli att klättra över staketet och mysa lite med dem. Jag och Emilio hade ett riktigt deeptalk, hehe, nej men ett mys där jag verkligen kände hur mycket han tycker om mig/kände det starka bandet mellan oss - en helt fantastisk känsla. Jag kliade honom lite lätt under manen och han småkliade mig i ansiktet med sin leriga mule med halv slutna ögon. Så sööt var han! Passade på att pussa massor på den lille mulen, som jag vet att även han gillar.

I morgon ska Amanda få rida Emilio då jag ska rida Kiwi åt mamma. Pappa tar Z, såklart. Sen ska jag kommunicera med Diara, tänkte jag. Ska bli spännande att se hur det går för hon har faktiskt uppfört sig mycket bättre än vanligt denna veckan men ska försöka att inte ha allt för höga förhoppningar.

Nu ska jag zzzzzzzova, godnatt...

Några bilder jag tog i hagen, kvaliteten är kass men det är för att det är så mörkt:

             

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards