Stangen

Alla inlägg den 17 december 2015

Av Emma - 17 december 2015 08:07

Godmorgon! I går hann jag inte ens tänka på att blogga, tyvärr. Jag hårdpluggade hela kvällen inför dagens prov. Jag hade ju bara två dagar på mig att plugga in allt då jag var tvungen att satsa på SO:n fram till tisdag. Så ja, det har varit en jobbig och stressig vecka men i dag är det äntligen över - sista provet i år! Puh!

I går hade jag sovmorgon eftersom jag var en av dem som gjorde SO provet på tisdagen och därför slapp jag första lektionen som var just SO. Då var det några andra stackare från klassen som satt och svettades, hehe. Jag började iaf halv 11 (ja, vi har håltimme mellan lektion ett och två) så jag kunde ta den sena bussen. Det var jätteskönt verkligen! Och då kanske ni tror att jag hade sovmorgon? Nopp, jag gick upp vid 7 som vanligt och var i stallet tills jag var tvungen att gå in och byta om. Mamma mockade och jag släppte ut hästarna och borstade och gick promenad med Diara. Passade även på att byta bandaget och lät såret lufta utan bandage på promenaden. Stygnen börjar lossna lite nu men förutom det ser jag ingen större skillnad. Hon är öm och svullen just vid såret och det blöter lite. Övrig svullnad på benet har dock gått ner och hon visar fortfarande ingen hälta vilket känns skönt. Det var Diaras status, hehe.

I dag har jag tänkt rida Emilio och gå med Diara efter skolan då jag slutar tidigt. Vi hörs nog i kväll hoppas jag, ha en bra torsdag!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards