Stangen

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Emma - 13 mars 2016 16:03

Min söndag började i stallet där jag och pappa red ut på Emilio och Zorro. Stangseponken var egentligen rätt seg men lyckades tagga i gång honom efter ett tag när jag lät honom tävla mot Zorro, haha. Söt var han iaf.

 

Sedan red jag och mamma en lite längre sväng på Diara och Kiwi. Inte den med hindren som jag pratade om att göra dock då det var lite för hårt. Men båda pållarna var taggade och Diara var hur mjuk och samarbetsvillig som helst. Som konstrast mota igår! Dessutom tror jag att det är nyttigt för henne att ha med äldre sällskap för hon blir alltid lite lugnare och inte lika hetsig då vilket, om det nu inte skulle vara nyttig för henne, åtminstone är nyttigt för mina armar, haha.

Har även påskpyntat mitt rum i dag och mamma övriga huset. Stallet ska jag nog fixa i kväll tror jag. Här får ni en bild på mitt ris:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards