Stangen

Alla inlägg den 2 juni 2016

Av Emma - 2 juni 2016 07:58

Godmorgon! Som ni kanske märker ligger jag lite efter hela tiden och bloggar som gårdagens ridning dagen efter. Det beror som vanligt på att min tid inte räcker till ens nu när det inte är något plugg. Var inne från stallet vid åtta i går och då skulle jag äta och duscha. Sen tar vi in dem vid nio och sen var det läggdags. Ni fattar, the time isn't enough.

I går red jag iaf ut Diara ihop med Victoria och hennes mamma. Diara tyckte det var jätteroligt och var väldigt pigg. Inte för att jag tror att det förvånar er. ;)
Något som däremot kanske förvånar er är att Emilio också var väldigt pigg. Jag och mamma red ut på honom och Zorro efteråt. Och han verkade tycka att det var jätteroligt trots värmen.

I dag ska jag dressyrträna för Essi och antagligen longera Emilio innan. Dessutom är det sista dagen med riktiga lektioner i skolan - det blir skönt! Ha en bra dag! :D

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards