Stangen

Alla inlägg den 4 april 2016

Av Emma - 4 april 2016 17:41

Rubriken passar väldigt bra in på denna dagen. Inte bara för att det är måndag utan för att det verkligen, verkligen är måndag. Med det menar jag att skolan har dragit igång igen med allt som det innebär. Så det känns verkligen som måndag, mycket mer än förra veckan...


Iaf, i dag vilar alla hästar och det var rätt skönt. Jag var stelfrusen och vrålhungrig när jag kom hem efter en dag med innetemperatur på 17 grader och knäckebröd till lunch, hehe. Det jag ska göra under kvällen är att fixa till grejer på datorn som jag måste göra och det kommer antagligen ta hela kvällen minus avbrottet för hästinsläpp och mys med mina sötnosar E & D.


Fick även besked om ridstövlarna i dag, de fanns tyvärr inte i lager så det tar lite längre tid för dem att komma. Så får försöka överleva utan dem i helgen. ;)


Som avslutning tänkte jag nämna att våren är här på riktigt nu. I går såg jag blåsippor för första gången och i dag hade mamma plockat in årets första bukett med vitsippor. Så fint! ♥

Bild lånad från fotoakuten.se:
 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards