Stangen

Alla inlägg den 18 april 2016

Av Emma - 18 april 2016 19:16

Denna måndag har bjudit på snålblåst och regnskurar, en riktigt grå och tråkig måndag med andra ord. När jag kom hem från skolan (och det första nationella provet i tyska  - skriva - som faktiskt gick rätt bra) så åt jag lite innan jag gav mig ut i blåsten igen för att longera Emilio. Han var ganska så busig, antagligen mycket p.g.a vädret även om han brukar vara rätt busig när jag longerar, och bockade & for runt som en riktig vilde. Tyvärr kunde jag inte släppa honom lös då jag ska rida på banan i mon och han gör så djupa hålor när han busar omkring. Därför kan han endast få göra det precis innan vi ska sladda. Iaf, nog om det. Vi avslutade det lilla "motionspasset" med att jag sprang jämte honom och så hoppade vi över de två små kryss på 60 cm som stod uppe sen i går. Det tyckte han var jättejättekul men samtidigt som han busade på så är han så noga med att aldrig springa på mig eller liknande. Hjärta av guld!


I morgon väntar ännu ett tyska nationellt prov i skolan, denna gång hörförståelse. Efter skolan ska jag rida Diara, först en sväng i skogen och sen lite på banan. Redan taggad, haha.


Gammal bild på mig och Stangen:
 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards