Stangen

Alla inlägg den 21 april 2016

Av Emma - 21 april 2016 22:15

Nu är jag äntligen hemma igen - så skönt! Är verkligen jättetrött i huvudet så ska sova direkt nu. Skönt med kompensationsledigt i morgon iaf, även om det inte kommer betyda sovmorgon för mig då jag är alldeles för morgonpigg, haha.
Sov gott alla! <3

Av Emma - 21 april 2016 17:56

Hej! Jag har tyvärr inte hunnit uppdatera särskilt mycket under dagen men nu är vi påväg hem och då har jag tid att ge er en liten bildbomb från dagen. Så i kronologisk ordning:

Först när vi kom fram så gick vi på Novelmuseet. Det var väldigt litet och inte så mycket att se om jag ska vara ärlig.

Sedan hade vi fritid och jag och min kompis fick och åt på Gallerian. Lasange blev det med Frozen Yoghurt till efterrätt:

Vi hann även gå omkring och ta lite bilder på Stockholm innan det var återsamling:

Efter denna kortare fritid hade vi riksdagsbesök. Det var jätteintressant och han som guidade runt oss var väldigt skojig och rolig. Vi såg dessutom Stefan Löfven och pratade med honom. Inget långt snack men ändå, vi hejade. Bilder härifrån kommer läggas in lite senare då inte jag tog dem utan min kompis.

Sedan var det längre fritid igen. Då lyckades vi (med hjälp av Google Maps ska tilläggas) hitta bort till Hööks. Jag köpte inget men det var ändå coolt att ha varit på Hööks i vår huvudstad. När alla andra drog till Hollister liksom, haha.

Vi avslutade vår Stockholms vistelse med fika på Espresso House. Det har varit en rolig dag men ser inte fram emot hemresan, hehe. Tycker att teleportören borde uppfinnas inom snar framtid...

Av Emma - 21 april 2016 11:20

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards