Stangen

Alla inlägg den 12 april 2016

Av Emma - 12 april 2016 22:03

Hej! Hoppas ni haft en bra tisdag, min har varit super!
Först och främst slutade vi som sagt redan vid ett. När jag kom hem red jag och mamma ut på en solig och härlig tur på Emilio och Kiwi. Båda hästarna var lite sega efter att ha stått och dåsat i solen hela dagen. Emilio verkade inte uppskatta varken ridturen eller fällningen nåt vidare men jag uppskattade inte att han hade rullat sig så det gick på ett ut. ;) Har förresten sett att han fyller år fredagen den 13:e i år - det känns lite läskigt även om jag inte tror att det dagen innehåller mer otur än någon annan...

Sen borstade jag Diara i typ en timme innan det var dags för hoppträning och den gick super! Kommer som vanligt skriva ett inlägg om den men det blir tidigast i morgon, måste sova nu. Men om ni inte kan vänta tills dess så finns filmen från träningen uppe på min youtube-kanal: Emma Och Emilio. :)

Sov gott! <3
Stangen i dag:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards