Stangen

Alla inlägg den 17 april 2016

Av Emma - 17 april 2016 17:10

Hur har ni haft det denna regniga söndag? Jag började som vanligt min i stallet. Hela familjen red ut ihop på Kiwi, Zorro och Diara en väldigt lugn sväng i skogen med bara skritt och trav. Sedan styrde vi in på banan och jag kände lite på Diara efter i går och hon var superfin! Jag var dessutom väldigt noga med att hålla min vänster hand stabil vilket även gjorde hennes form mer stabil. Testade även på att träna lite omhoppningssvängar över två låga kryss. Som vanligt har jag svårt att behålla tempot i svängarna så det är bara att öva vidare för att ha någon chans på tävlingsbanan.


För övrigt har jag intervalltränat, gått promenad och pluggat. Det senaste ska jag fortsätta med resten av kvällen då vi har prov både måndag, tisdag och onsdag.


Hörs i mon! ♥

Diara i sitt nya täcke (regn med 100g foder) som hon invigde i dag p.g.a det ruggiga vädret):
 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards