Stangen

Alla inlägg den 14 augusti 2016

Av Emma - 14 augusti 2016 19:01

Hej! Då tävlingen i Forserum blev inställd red vi istället här hemma direkt på morgonen. Först red jag och pappa ut på Diara och Zorro. Diara skulle bara gå en lugn tur efter tävlingen i går men hon var vääääldigt pigg och taggad så det gick ganska fort ändå, även att jag bromsade så gott det gick. Men jag ser det som positivt att hon har sån glädje och märker ju också att hon har bra kondition då hon inte verkar det minsta trött dagen efter en tävling.

Öronbild:

 


Emilio var också väldigt pigg! Honom red jag ihop med mamma & Kiwi och det blev samma runda även denna gång. Eftersom de är lite äldre så är den kortare rundan deras standard typ, hehe. Är iaf kul när han är såhär pigg och det har han varit på sista tiden, längesen har var sådär jätteseg nu. Bästa Stangen! ♥

Öronbild:

 


Har även joggat och fixat lite annat här inne. Händer eventuellt en rolig sak i veckan, skriver mer om den i fall att det blir av.

I mon vilar alla hästar och istället kommer min kompis Cajsa hit. Vi har gått i samma klass från förskoleklass till nian och sklijs nu åt på gymnasiet (samma skola visserligen men olika program) så det känns lite sorgligt. OCH tidinställt kommer upp i mon så kika in! ☺

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards