Stangen

Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av Emma - 16 augusti 2016 15:20

Hej! I morse var det klarblå himmel och sol ute, precis som väderrapporten utlovat så jag tog sommarjacka och tunna handskar. Men knappt hann jag och och mamma rida från gårdplanen förrän det började regna och så fick vi ösregn hela turen... Vi höll på att frysa ihjäl. Zorro var dock fin trots regnet och mjuk och lätt i handen, något som han sällan är ute i skogen.

Till häst två hade det dock slagit om igen och efter det har det varit soligt hela dagen, konstigt... Häst två var iaf Emilio och honom red jag ut på ihop med Evelina. Det var längesen vi red ihop nu men vi gjorde det massor förr. Vi hade jättekul iaf och Emilio var superpigg. ♥♥♥

Jag har i dag även joggat och i kväll ska jag göra den här roliga grejen jag nämde i söndags. Jag och Diara ska nämligen testa en ny dressyrtränare. Inte för att det är något fel på Essi för hon är jättebra men vi ska testa att träna för Mikaela. Hon rider upp till Grand Prix nivå och har bl.a tävlat unghäst-VM i år. Sen behöver hon ju inte vara en bra tränare för det men jag hoppas att hon kan hjälpa mig att lösa våran "dressyrknut". Vi ska iaf testa en gång så får vi se om vi fortsätter eller inte. Så det ska bli kul men också lite nervöst. Hoppas Diara uppför sig. Vi hörs senare eller i mon! ☺


Jag & Stang (inte bild från i dag):

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards