Stangen

Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av Emma - 15 augusti 2016 19:35

En hästfri dag, åtminstone delvis. ;) Vi bytte bete på dem i morse men annars så har jag faktiskt gjort annat. Min kompis Cajsa har ju varit här och vi har haft jättekul. Först bytte vi födelsedagspresenter, lite sent visserligen då hon fyller 2 februari och jag 27 juni men vi valde att sätta ihop det. Jag fick boken "Himmelska Eldens Stad" som är sista i The Mortal Instruments serien. Blev såklart jätteglad - nu har jag alla böcker i denna GRYMMA serie! Av mig fick hon ett par gossiga Mulletofflor och en slicksten i fall det ligger i ert intresse att veta det. ;)

Sedan gick vi en "långpromenad" och pratade om livet typ, haha. Att jag sätter långpromenad inom situationstecken är för att jag inte vet hur lång en promenad måste vara för att räknas som en långpromenad.... Vi gick iaf dryga 6 km enliga den nya ridappen. Den menade dock att vi galopperat nästan hela rundan så jag vet inte hur bra den är på att känna av tempo, eller hur långsamt den tror man galopperar... Eller så är det vi som gick väääldigt snabbt, hehe.

Vi bakade även tre olika sortes kakor: fyllda dumlecookis, havrerutor och sockerkaka med kokos. Självklart testades allt efteråt (och lite under tiden också då degen är det godaste) och de blev supersmarriga!


Det är vad jag har hittat på i dag. I mon ska tre hästar ridas plus att jag ska jogga så då är det slut på friden, hehe. Hörs då!


Jag & Cajsa på skolavsutningen i juni, nr 2 & 3 från höger. ☺

 

Av Emma - 15 augusti 2016 10:00

Här kommer lite närmare bilder på de nya hinder som jag invigde förra veckan. Eller det var egentligen bara bommarna som var nya. ;)

               

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards