Stangen

Alla inlägg den 7 juli 2016

Av Emma - 7 juli 2016 20:07

Nu har alla hästar nya skor och det var verkligen behövligt. Särskilt Diara hade slitit ner sina något enormt. Jag hängde som sagt med Camilla hem efteråt och så red vi ut en sväng i skogen, jag på Maja och hon på Cassino. Majsan var pigg och läskigt lik Carmen precis som vanligt, det är det som gör att hon är min favorit bland Camillas hästar. ♥

Väl hemma igen gick jag en långrunda med Wilma och njöt av att det inte var joggingdag, haha.


I morgon ska jag och Victoria rida två hästar ihop så för min del blir det Zorro och Emilio. Ska även jogga = bläää. ;)


Öronbild på Maja från i dag:

 

Av Emma - 7 juli 2016 11:00

Bilder från Cassinos andra kval i Falsterbo, 130 cm.

       

Det var såå stort att se honom trava in där!


                                                 

Av Emma - 7 juli 2016 10:41

Godmorgon! Tänkte kika in här lite medans Camilla skor. Just nu är det Diara som får nya skor, Kiwi är klar och Zorro & Emilio står på tur.
Sen ska jag hänga med Camilla hem och rida. Det blir dagens ridning för mig då alla våra pållar vilar i dag.

Såhär mysigt var det i hagen i morse när pållarna stod och solade:

Diara skos:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards