Stangen

Alla inlägg den 20 juli 2016

Av Emma - 20 juli 2016 20:00

Påväg till Victoria:

   

Badning:

       

I Doras box efteråt, han såg så liten ut i den, haha:

 

Bjuder på en failbild oxå! ;)

 

Av Emma - 20 juli 2016 17:36

Jag var nere hos Camilla strax innan åtta i morse och red sista passet på China som "hästvakt". Camilla kommer hem i kväll och då tar hon över igen. Det har varit jättekul att rida China så ofta och att göra det helt själv också, särskilt i dag när hon var jättepigg och ville galoppera hela tiden. Camilla kommer undra vad jag har gjort med henne, haha.

Öronbild från våran morgontur:

 


Vid halv 11 red jag och Victoria ut ihop på Diara och Dora. Det blev Vattenfall i dag och det tyckte hästarna var jätteskoj. Diara var jobbigt pigg och både hon och jag blev helt genomsvettiga i värmen. För den har ju faktiskt kommit nu, sommarvärmen, sol och nästan 25 grader! Jag försökte jobba igenom henne i skogen också och i traven gick det bra men i galoppen blev hon för stark och jag lyckades inte bromsa henne tillräckligt för att det skulle bli något vettigt. Camilla ska ev. träna oss i mon och då ska jag be om lite extra hjälp just i galoppen.


För övrigt har jag joggat och nu har vi lite folk här på grillat. Dock så tänker jag smita ut och måla bommar nu, hehe.

Bilderna från badet med Stangen i går kommer upp senare i kväll så glöm inte att kika in det - vi hörs i mon! ♥☺

Smakprov:

 

Av Emma - 20 juli 2016 17:30

Här kommer tre bilder från mitt och Diaras dressyrpass i går:

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards