Stangen

Alla inlägg den 27 juli 2016

Av Emma - 27 juli 2016 22:53

Hej! Det blir en kort uppdatering om dagen i dag då det blev rätt sent.

Casper red jag på fältet och han var jättehet. Blev inte så mycket vettig ridning utan mer fokus på att få honom lugn och att jobba rätt vilket han gjorde när han blev lugn, haha.

Eftermiddagen spenderade jag hos Camilla där vi först red ut i skogen på Maja och Cassino. Jag fick rida Cassino och det var väldigt längesen jag red honom så det var kul! Han har blivit så lugn och fin nu - älskar hans stooora galopp!
Sen hoppade Camilla lite med China på banan och då hjälpte jag till med att höja hinder osv. China hoppade jättefint och ska ut på sin livs första pay and jump i morgon!

Nu i kväll har jag tränat vidare på knoppningen och det gick faktiskt ganska fort + att de blev ganska fina!
Vad tycker ni?

I morgon ska hon gå ett sista dressyrpass med transportträning och allt inför fredagens start. Emilio ska ridas ut och så ska jag tyvärr jogga också, hehe. Tidsinställt väntar under förmiddagen så glöm inte att kika in!

Av Emma - 27 juli 2016 08:50

Godmorgon! Jag har nu på morgonen varit ute i stallet, släppt ut Diara (Hon låg och sov när jag kom - sååå söt!) och mockat hennes box. Jag vet inte om jag har sagt det men Diara är inne på nätterna nu fram till NF-mästerskapen för att få lite mer energi.
Nu är jag påväg till Marie för att rida Casper. Vi ska träna vidare på galoppombyten har jag tänkt.
Vi hörs senare! :)

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards